Mikro
Kısa düşünceler, notlar ve anlık fikirler.
Çok kızgınım.
Tarihte bugün: "Valla adam taaa yıllar önce bir roman yazmış, resmen bugünü anlatıyor yeaa" diye bilinen 1984, George Orwell tarafından 8 Haziran 1949'da yayımlanmış.
sekizyüzaltmışbeşmilyonuncu kez spor yapmaya karar verdim.
Biraz gezsek ne güzel olur.
Yapay zekaya yazdırdığınız metinleri Allah aşkına bir kontrol edin yayınlamadan önce. Aynı kişi yazıyormuş gibi bir dil kullanır oldu tüm internet. Kötü de bir dil.
Bir Instagram hesabına bot saldırısı geliyor.
Çok yiyorum yine
Biraz nefes almak lazım. Düzenli nefes, doğru nefes. Almıyoruz abicim yaa.
İşler üst üste gelince bir anda panik oluyorum (hala daha) ama artık bir anda kendime gelip "amaaan" diyebiliyorum. Çünkü dert etmenin bir anlamı yok gerçekten. Dert edince zaten hiçbir şey yapamıyor ve çözüm bulamıyorum doğal olarak.
Gece 3.30'ta uyandım. "Eeeey yaşlılık sen kimsin yaa!" diyemiyorum maalesef :)
Biraz fazla bürokrasiye maruz kaldım bugün. Gideyim de biraz sindireyim.
"Yaşamın anlamı nedir, ölüm mü?" diye sorduğumda, "Ölüm yaşamın anlamı değil, ama anlamı mümkün kılan şey olabilir" dedi bir arkadaşım. Evet, mantıklı.
Russian Doll'u izlemeye başladım. İlk bölüm sonunda çok tatmin olmadım ama değişebilir gibi de. Şans vermeye devam ediyorum :)
Vize için belge toplamak çok sinirimi bozuyor. Şalterimi kapattım ve bir süre bu durumu düşünmemeye çalışıyorum!
Gözlerim bazen hiç görmüyor yakını artık.
Sıcaklarla birlikte sürekli asitli bir şey içme isteği geri geldi. Arada kendimi tutmam lazım :(
90 dakikada 2 reels kurgusu yaptım. Bravo bana, güne iyi başladık :)
Instagram ne zaman hayatımızdan çıkacak acaba? En azından bu şekliyle.
Bloga şu an sayfası ekledim.
Apple'ın yazılım geliştiriciler için her yıl düzenlediği WWDC bu yıl 8 Haziran'da başlayıp 12 Haziran'da sona erecek. Peki beklentiler neler?
